Szállítás és fizetés

Fizetési módok

  • Kártyás illetve Apple/Google Pay fizetés Stripe-on keresztül

  • Kártyás/QR kódos fizetés SimplePay-en keresztül

  • Banki átutalás

Szállítási módok

Magyarországon belül:

  • GLS futárszolgálat segítségével
  • Két munkanapon belül, a délután kettő előtt leadott rendelések másnapra megérkeznek
  • 90.000 Ft alatt 1.790 Ft
  • 90.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes

Környező országokban:

  • GLS futárszolgálat illetve DHL segítségével
  • Három-öt munkanapon belül
  • Rendelésenként 3390 Ft

 

HOGYAN SZÁLLÍTJUK A CSOMAGOD?

  1. A munkanapokon délután kettő óra előtt leadott, kártyás illetve Simple fizetéssel kiegyenlített rendelést még aznap átadjuk a GLS-nek, és másnapra nálad vannak (A hétvégén leadott rendeléseket - amennyiben az adott hétvégi nap nem minősül munkanapnak - hétfőn dolgozzuk fel)
  2. Amikor a raktárunk összekészítette a rendelésedet, egy emailt fogsz kapni tőlünk a nyomonkövetési információval
  3. A futárszolgálat az általad megadott címre szállítja a csomagot
  4. A kézbesítés reggelén fogsz kapni egy SMS értesítést a 3 órás kézbesítési időablak részleteivel
  5. 1 órával a kézbesítés előtt a futár hív telefonon egyeztetés céljából
  6. Amennyiben széket vagy asztalt vásárolsz, mindenképp az ajtódig kérd a csomagot, mert a csomag nehéz és terjedelmes. Ezeknél a termékeknél a futárszolgálat terheltségétől függően lehetséges egy nap csúszás a kiszállításban.
  7. FIGYELEM - raktárunk nem ad fel sérült csomagot, így ha sérült csomagot kapsz, vagy utasítsd el erre hivatkozva az átvételt, vagy jelezd a GLS futárnak, aki erről jegyzőkönyvet vesz fel. Erre szükségünk lesz a csere ügyintézés során, mivel csak ezzel bizonyítható, hogy a csomag szállítás közben sérült meg.