GLS futárszolgálat, MPL vagy DHL segítségével (csomag méretétől és kiszállítás helyétől függően)
2 munkanapon belül, a délután kettő előtt leadott rendelések másnapra megérkeznek
Csomagpontra szállítás - sajnos a csomagpontos szállítás határideje a légpárnás csomagok méretei és a szabad, nagy méretű fiókok ritkább elérhetősége miatt nem garantálható, így ilyen szállítási módot sajnos nem tudunk biztosítani
A munkanapokon délután kettő óra előtt leadott, kártyás illetve Simple fizetéssel kiegyenlített rendelést még aznap átadjuk a GLS-nek, és másnapra nálad vannak (A hétvégén leadott rendeléseket - amennyiben az adott hétvégi nap nem minősül munkanapnak - hétfőn dolgozzuk fel)
Amikor a raktárunk összekészítette a rendelésedet, egy emailt fogsz kapni tőlünk a nyomonkövetési információval
A futárszolgálat az általad megadott címre szállítja a csomagot
A kézbesítés reggelén fogsz kapni egy SMS értesítést a 3 órás kézbesítési időablak részleteivel
1 órával a kézbesítés előtt a futár hív telefonon egyeztetés céljából
Amennyiben széket vagy asztalt vásárolsz, mindenképp az ajtódig kérd a csomagot, mert a csomag nehéz és terjedelmes. Ezeknél a termékeknél a futárszolgálat terheltségétől függően lehetséges egy nap csúszás a kiszállításban.
FIGYELEM - raktárunk nem ad fel sérült csomagot, így ha sérült csomagot kapsz, vagy utasítsd el erre hivatkozva az átvételt, vagy jelezd a GLS futárnak, aki erről jegyzőkönyvet vesz fel. Erre szükségünk lesz a csere ügyintézés során, mivel csak ezzel bizonyítható, hogy a csomag szállítás közben sérült meg.
A kijelölés kiválasztása az oldal teljes frissítését eredményezi.